۱۰ پاسخ

ب من گف صب ظهر شب دو و نیم سی سی

نيم سيسي بايد بدي
منم ميدم

ولی فک کنم بچت حداقل دوماهه شه واس یماه خوب نیس

روزی دوباردوسی سی دکتر گفت

روش ننوشته؟

برا من نوشته هر ۶ ساعا ۵ سی سی..

زیره ۶ماه ۵سی سی
بالای ۶ماه تا یکسال ۱۰سی سی
ولی هنوز به پسرم همون ۵ سی سی میدم

دوسی سی چقدر میشه؟ اندازه قاشق چایی خوری میشه؟

با سرنج. بده بهش خودش زده یه سی سی یا دو سی سی روش

هر ۸ ساعت یک سی‌سی

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۷ ماهگی
مامان نیلماه کوچولو مامان نیلماه کوچولو ۱۰ ماهگی