خانما کیا بیدارن این چند درجه طبع داره بچم چیکار کنم

تصویر
۶ پاسخ

پسر من تبش رو ۳۹ بود چند روز پیشا مامانم جورابش وبا آبلیمو خیس کزد پیاز،ورقه کرد کف پاش جوراب هم پوش کرد اگه میزاره همزمان زیر بغل کشاله ران و پیشونی دستمال نم دار بزار

اگ خیلی بالاتر رفت شیاف بزار

پاراکید بده

سی هفت درجس تب نداره

منم ۳۸/۵بود شربت فایده نداشت اومدم شیاف ببرم هی دارع میرع بالا

۳۸.۲ هست قطره استا بده یک سیسی یا شربت نصف وزن یا هر ده کیلو یک شیاف استا برای بچه

سوال های مرتبط

مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان گندم و آرتان مامان گندم و آرتان روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۱ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱ سالگی
مامان YASAMAN. 👶🏼🎀 مامان YASAMAN. 👶🏼🎀 ۱۳ ماهگی