اسم دختر کدوم قشنگتره
سِودا
تیارا
آلما

۱۲ پاسخ

تیارا

سودا و تیارا قشنگن
نتونستم بینشون یکی رو انتخاب کنم 😅😅

آلما

آلما

سودا

آلما قشنگه منم اگه نینیم دختر باشه. میخام بزارم آلما چون اولی النا هست

تیارا

تیارا

🙃🙃🙃

کاش همه بیان نظر بدن

آلما

آلما زیباست....

سوال های مرتبط

مامان هامین و نیهان مامان هامین و نیهان ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا از آلمان مامان دیانا از آلمان ۹ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌻نور دخت☀️ مامان 🌻نور دخت☀️ هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته شانزدهم بارداری