طبیعیه که هنوز دخترم غلت نمیزنه ؟!

۱۱ پاسخ

نی نی من هنوز غلت نمیزنه

بله زوده

برای منم نمیزنه
ولی میگن دخترا زرنگ ترن زود غلت میزنن

پسر من سه ماه و ۲۲روزش بود ک غلط زد اونم فقط ی طرف ده روز بعد دوطرف غلت میزنه دیر نیست ولی تمرین هایی ک برا غلت زدن هم هست بی تاثیر نیست حتما انجام بده

اخی دخترت چندم دنیا اومده؟؟ 😅
پسر منم نمیزنه

اره طبیعیه دیرهم نشده

پسر من ۶ماه تمام زد

آره تا شش ماهگی باید غلت بزنه

پسرمن ازصدروزبه ب بعدکم کم زده

اره عزیزم هنوز وقت دارن پسرمن تازه دیروز اولین غلت نصفه نیمه شوزد😄

بله برای منم نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی
مامان الیکا مامان الیکا ۱۷ ماهگی
مامان فندوق🌱🥺❤️ مامان فندوق🌱🥺❤️ ۹ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۸ ماهگی
مامان بهار🌸 مامان بهار🌸 ۱۵ ماهگی
مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی