طبیعیه هنوز غلت نمیزنه؟🥲

۷ پاسخ

عزیزم الیکا غلت زد؟ دختر من ۶ پر شده هنوز . میخوام ببینم دخنر شما چند ماهگی زد؟ دکتر نبردین ؟ چیزی نگفت؟

تا ۶ وقت هست عزیز

باهاش خیلی تمرین کن من اینقد باهاش تمرین کردم چهارماهگی غلت زد

سلام دختر بزرگرم اصلا غلت نزد وارد مرحله بعدی شد نگران نباشید بچه همینه

باهاش تمرین کن
تا شش ماهگی وقت هست نگران نباش

نه😐

سعی هم نمیکنه؟

سوال های مرتبط

مامان قندعسل❤️ مامان قندعسل❤️ ۱۱ ماهگی
مامان فندوق🌱🥺❤️ مامان فندوق🌱🥺❤️ ۹ ماهگی
مامان آیهان و آنیا مامان آیهان و آنیا ۱۰ ماهگی