۵ پاسخ

خوبه عزیزم نی نیت پر جنب جوش شیطونه اونجا زده متغیر

خوبه حالا آزمایش خونت بده
بعد جوابش ببر به دکترت نشون بده
ی کم ان تی عدد بالاا یعنی دکتر من میگه زیر ۲ باید باشه ولی بعضی دکترا میگن زیر ۳
مال شما ۲/۰۷ نمیخوام نگرانت کنم میگم خوبه
بعد طول سرویکس ی کم پایین باید ی کم استراحت کنی چون زده ۳۱ شاید درد دل و کمر داشته باشی که اونم استراحت و بدون رابطه باشی میره بالااا
بعدم نوشته که هفته ۱۸ غربالگری دوم باید بری که اونم همگی میرن
انشالله سالم و سلامت بغلش بگیری عزیزم🙏🏼🤲🏼😍

اره خیلی خوبه

اره خوبه😍

خوبه فقط طول سرویکست کمه استراحت کن پله بالاپایین نشو خم و راست نشو رابطه نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان 🩷 دخترم🩷 مامان 🩷 دخترم🩷 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد🐣🐣 مامان جوجو ممد🐣🐣 هفته نوزدهم بارداری