۳ پاسخ

یه مقدار کم خونی داری. گلبول سفید یکم بالاست ممکنه عفونت داشته باشی. ویتامین دی ۳ کمه باید بخوری.
تیروئیدت لب مرز کم کاریه اگه قصد بارداری داری بهتره قرص شروع کنی چون تو سه ماهه اول زیر ۲.۵ باید باشه

فرستادم

تصویر

اینم هس

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ونوس مامان ونوس قصد بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان پناه مامان مامان پناه مامان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دهم بارداری