سلام دوستان آزمایش بتا دادم کسی می‌فهمه چند هفته هست

تصویر
۴ پاسخ

تقریبا ۶ یا ۷ هفته ای

شیدا مگه تو آیودی نداشتی

عزیزم اسم گل پسرتون الوین؟

آخرین پریودیت کی بوده

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان راد مهر مامان راد مهر ۲ سالگی