سونو Nti
به نظرتون دختره یا پسر ؟؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

من میگم پسره

مبارک

الان که ۷ ماهتهه باید آنومالی میرفتی

دخترت هفت ماهشه
دوباره بارداری؟؟

پسر
تعیین جنسیت نرفتی مگ

سوال های مرتبط

مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان عشق دلم مامان عشق دلم ۱ سالگی
مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کچولو مامان جوجه کچولو هفته بیست‌وسوم بارداری