سلام دوستان کسی تفسیر این آزمایش رو بلده؟

تصویر
۴ پاسخ

قند دوساعتت بالاس یه خورده هم گلبول قرمزات کم هست احتمالا آسپرین بده دکتر

فکر کنم غلظت خون هم داری.
درسته؟
هر کدوم اچ زده بالاست.
ا اس ا نمیخوری؟
اون مورد بالا که های زده ، مربوط به وزن متوسط هموگلوبین خونت هست.

قند دوساعتت بالاست

تصویر

قند خون بعد ناشتایی تون بالاست

سوال های مرتبط

مامان هدیه های الهی مامان هدیه های الهی روزهای ابتدایی تولد
مامان حسام و تیام مامان حسام و تیام ۲ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان پسرم و آجیش مامان پسرم و آجیش ۲ ماهگی
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی