۴ پاسخ

من امروز ۵ماهگی گرفتم تو فضای باز ولی چشاش وبست افتاب میزد یبار دیگه باید تو خونه بگیرم

تصویر

میدی بخوره؟ یاگولش زدی واس عکس؟؟😂😂😂

ای جان چ قشنگ😍

این بیشتر شبیه ختراس

سوال های مرتبط

مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۳ ماهگی
مامان سامین‌🍼وسوین👭 مامان سامین‌🍼وسوین👭 ۱۶ ماهگی