۲ پاسخ

انقباضه. ببین اگه زیاده باید بری nst بدی. اگه گاه گاهیه طبیعیه

منم همینجوری ام اومدم دکتر میپرسم بهت میگم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد