۵ پاسخ

منم یهو سفت میشه یهو شل میشه بعدش

شاید یوبست داری بخاطر اونه

شکمت و گرم بپوشون یه چای نبات بخور خوب میشی

اگ میگیره ول میکنه انقباضه. اما اگ درطی روز چهار پنج بار حس میشه عادیه

منم متاسفانه از ۱۸ هفته اینجوریم و دکترا میگن طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🥰 مامان دلوین🥰 هفته سی‌وسوم بارداری