زیر شکمم داره سفت میشه ولی درد ندارم عادیه؟؟؟

۲ پاسخ

نه نگران نباش منم هفته شما همین بودم ولی هفتم بالاتر رفت متوجه شدم نی نی خودشو سفت میکرده
بعدم اگه سفتی کل شکم باشه انقباض براکستون يا همون انقباض کاذب هست که تو این هفته ها عادیه

اگه شکم سفت بشه خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری