قرص ایزوپرین رو‌تا چند هفته باید بخوریم

۱۱ پاسخ

قرص آزیتمایسین

من کلا از خواب بیدار میشم از سر معده ام تا بالای نافم سفته وقتی وایسادم دکتر گفت تا زمانی ک درد پریودی منظم نداشته باشی اشکال نداره و هر ده دقیقه شل و سفت بشه

من تا حالا یه ۱/۵ با ۴ تا لیوان تا شب ۵ تا دیگ هم میخورم دیگ نمیتونم

ب نظرت ۱۶ لیوان مایعات بسه😢معده ام درد گرفته سفت شده

واسه انقباض میخوری؟؟روز چند تا

واسه چیه این قرص؟

من از هفته ۱۷ دارم میخورم گفته تا زایمان

از چند هفته میخوری ؟

رفتی سونوگرافی؟؟؟؟

تا وقتی دکترت بگه عزیزم، من همچنان میخورم

تا وقتی بخوای زایمان کنی

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان فرحان ❤️ یحیی مامان فرحان ❤️ یحیی ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان بابا مامان جوجه مامان بابا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی