سلام خانوما من خیلی سردردم ازصبح چکارکنم

۵ پاسخ

اگه بچت پسره عادیه چون مادر ی که جنینش پسره سر درد میگیره

اول فشارتو چک کن اگه فشارت مشکلی نداره بعد استانیوفن بخور

گلم فک کنم فشارت پایینه یه چیزی بخور فشارت بیا بالا بهتر میشی فشارتم حتما چک کن

فشارسنج اگه داری فشارت رو چک کن

یه دونه استامنیفن۵۰۰بخور،راه دیگه نداره منم این مدت سردرد زیاد داشتم

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری