سلام بچه ها تو ازمایش زده کلسترول ۲۱۳ بالایه؟؟

۳ پاسخ

بله یه کم بالاست

مادرمادرشوهر من امروز ۴۶۰ بود تو ازمایشش🥲

سلام تا ۲۰۰ باید باشه

سوال های مرتبط

مامان فرهان❤ شاهان❤ مامان فرهان❤ شاهان❤ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۵ سالگی