خانمای کرج بیمارستان تخت جمشیدخوبه یا ارام

۵ پاسخ

خواهرشوهرم پارسال بیمارستان آرام زایمان کرد، ترتمیز بود اما از رسیدگیشون اصلا راضی نبود

با اختلاف زیاد تخت جمشید
من خودم متاسفانه تو آرام زایمان کردم و حرف خواهرم که تخت جمشید بود رو گوش ندادم.

ارام عاااالی

من از تخت جمشید راضی ام .سزارین

تخت جمشید

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی