بچها بیمارستان آرام کرج خوبه؟😍

۶ پاسخ

افتضاح ح ح،همه ی بچه هاروکه دنیامیادمستقیم میبرن nicu،فقط خرج تراشی الکی میکنه

والا من ارام بودم خیلی خیلی راضی بودم فقط اینکه اتاقاش۴تختس و فقط مختص زایمان نیس

افتضاح ترین بیمارستان.من پارسال زایمان کردم اونجا

افتضاح عزیزم گول ظاهرش رو نخور من چند هفته پیش سزارین کردم .
پرستارا وعواملش داغون بودن
به من گفتن ولی من گوش نکردم

آره عزیزم من از خیلیا تعریفش رو شنیدم.
دکترتون کیه گلم؟

برای زایمان چه طبیعی چه سزارین؟🥺

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هفدهم بارداری