ساک بیمارستانشو از الان ببندم زوده؟🥺

۱۳ پاسخ

من خیلی زود بستم‌ توام ی روز خوب شاد ببند اگه اعتقاد داری فدات

من از ۲۰ هفته بستم😂

حالا ببندی بزاری گوشه اتاق ک ضرر نداره !حتما ک نباید دوروز ب زایمان ببندی

نه ببند

من هنوز نبستم 😂

نه عزیزم چه زودی انشاالله چشم به هم بزنی زایمان کردی دست راستتم زیر سر همه باردارا.بعدم اماده باشه خیالت راحت استرس هم‌نمیگیری

من از سی بستم

ن بابا زود چیه ببند من بستم هی نگاه میکنم میبینم یچی کمه میرم میخرم

من تازه فردا میخوام ببندم

وقتی که وارد۷ ماه میشی باید ببستی بنظر من چون مادرمم هم منو بقیه بچه ها ۷ ماهگی بدنیا اومدیم میترسم

نه بابا زود نیست

نه منم تقریباً هم هفته شما بودم بستم

ببخشید عزیزم کجا میخای زایمان کین

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل مامان ابولفضل ۹ ماهگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان امیریوسف تودلی مامان امیریوسف تودلی ۹ ماهگی
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان امیرعباس💙 مامان امیرعباس💙 ۶ ماهگی
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد