خورشت بامیه نفاخه؟

۲ پاسخ

به شدت نفاخه من یه بار خوردم پشیمون شدم از بس دخترم گریه کرد

بله نفاخه

سوال های مرتبط

مامان ساواش ❤️ مامان ساواش ❤️ ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۷ ماهگی
مامان محمدآراد و پناه مامان محمدآراد و پناه ۱۳ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان مهدا مامان مهدا ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان پسری مامان پسری ۱۶ ماهگی