پسته نفاخه ؟؟؟؟

۸ پاسخ

ولی همه چی بخور تا روده بچه عادت کنه .سخت نگیر من همه چی میخورم

ای خواهر چه میشه کرد 😅😅از من تازه به گوشت حساسه .میخورم میریزه بهم .فقط مرغ میخورم از بس خوردم مثل مرغ شدم .البته کرک وپرم ریخته یه تیکه استخون مونده 😆😆😊

اره عزیز

پس دیگه نخور .میدونی بچه ها لامصب به یه چیزایی حساسن .مثلا من خورشت قیمه .خورشت سبزی آبگوشت میخورم هیچیش نمیشه .ولی امان از یه ذره بستنی 🥲

اره.نفاخ هست

نه دکتر بهم گفت حتماً آجیل بخور

نه خوبه بخور.نوش جون

من چه حامله بودم چه الان همش میخوردم و میخورم😐

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۰ ماهگی
مامان حامی مامان حامی ۹ ماهگی
مامان فاطمه‌و‌هادی مامان فاطمه‌و‌هادی ۴ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۵ ماهگی
مامان شاهان خان👶 مامان شاهان خان👶 ۱۵ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی
مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی