ولی همه چی بخور تا روده بچه عادت کنه .سخت نگیر من همه چی میخورم
ای خواهر چه میشه کرد 😅😅از من تازه به گوشت حساسه .میخورم میریزه بهم .فقط مرغ میخورم از بس خوردم مثل مرغ شدم .البته کرک وپرم ریخته یه تیکه استخون مونده 😆😆😊
اره عزیز
پس دیگه نخور .میدونی بچه ها لامصب به یه چیزایی حساسن .مثلا من خورشت قیمه .خورشت سبزی آبگوشت میخورم هیچیش نمیشه .ولی امان از یه ذره بستنی 🥲
اره.نفاخ هست
نه دکتر بهم گفت حتماً آجیل بخور
نه خوبه بخور.نوش جون
من چه حامله بودم چه الان همش میخوردم و میخورم😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.