بچه ها شیر افزا چی پیشنهاد میدید بگیزم؟؟؟

۱ پاسخ

من پودر ترومام دکتر نوشت گرفتم
هروقت شیرم ک کم میشه یه پیمونه میریزم توی شیر میخورم
قشنگ شیرم هم چرب میشه هم زیاد

سوال های مرتبط

مامان یاسمین مامان یاسمین ۶ ماهگی
مامان ارغوان🌺 مامان ارغوان🌺 ۱۴ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد