این جواب سونو سینه کسی میدونه چطوره؟

تصویر
۴ پاسخ

کیست خفیف داری ک۹۰٪خانوما دارن اصلا مهم نیس قرص میده دکتراکی میشه

خداروشکر جوابش خوبه

سلام. مشکلی نداره خوبه

دقیقا مال منم،همینو زده،اللن،میفرستم یرات این هقته باید ببرم پیش دکترم اما خود سونوگراف گفت جیزی نیست

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمداحسان مامان محمداحسان ۳ سالگی
مامان شکوفه مامان شکوفه ۳ سالگی