۷ پاسخ

منم مثل توام هر شش ماه چکاب میری دکتر چی گفت برات

سونو سینه رفتن شرایط خاصی داره؟قبل یا بعد از قاعدگی بریم بهتره؟

منم فردا نوبت سونو دارم حتما یه سونو سینه انجام بدید دوست من سه سال سرطان سینه داشت ولی خبر نداشت خودش اصلا درد نداشت الان فهمیده ولی دیره باید شیمی درمانی بشه انشاالله که جواب بده

همه نیازه که برن سونوی سینه؟یا دردی چیزی حس کردی؟

میتونه بگی چطور انجام میشه؟

کیست سینه داری گلم؟۶ ماه دیگه باید برید مجدد

بزن هوش مصنوعی

سوال های مرتبط