خانما سلام تو ۳۴ هفته وزن بچه چقد باشه خوبه

۶ پاسخ

سلام هزیزان اخرین سونو توچندهفته است؟؟

من دیشب رفتم ۳۵هفته و ۲روز ۲۸۰۰بود برای شما ی ۲۰۰الی ۳۰۰گرم کمتر شاید باشه

عدس پلو عدسی

از خودم ۳و۸۰۰خوبه

مال من ۲و۹۰۰

من امروز رفتم ٣٤ هفته و سه روزمه ٢٤٧٠ بود وزنش

سوال های مرتبط

مامان هیراد مامان هیراد روزهای ابتدایی تولد
مامان قندی جونم و نینی مامان قندی جونم و نینی ۱۱ ماهگی
مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 ۶ ماهگی
مامان گیتی و میکائیل مامان گیتی و میکائیل ۴ ماهگی