۹ پاسخ

عالیه برای من ۳۱هفته ۱۴۰۰ بود😔

بله گلم‌ ۱هفته هم جلوعه ماشالا🤗

ماشاالله عزیزم عالیه

مال منم ۱۵۰۰

اره من ۳۰هفته دوروز دادم سونو
بچم وزنش ۱چهارصدو چهل

اره عزیزم خوبه

.تو این هفته میگن از ۱۲۰۰ ب بالا اوکیه

خوبه دیگه

ماشاءالله عزیزم چ دارویی میخوری تو دوران بارداری

سوال های مرتبط

مامان رهام♥️ مامان رهام♥️ ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان الوین مامان الوین ۸ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرحسین و 🤰 مامان امیرحسین و 🤰 ۸ ماهگی