آزمایش غربالگری اوله چطوره به نظرتون

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم همه چی رو زده نرمال و ریسک پایین
اما حتما باید متخصص ببینن
عزیز یه نکته یادآوری کنم خواهرانه
کاش اطلاعات شخصیتونو محو کنید که خدای نکرده سواستفاده نشه

عزیزم خداروشکر خوبه

خوبه جوابت عزیزم

همه چی نرمال و با ریسک بسیار پایین مامان حدیث 👍

سوال های مرتبط

مامان نخودَک مامان نخودَک هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا🤍🥹 مامان هدیه خدا🤍🥹 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نور مامان نور هفته بیست‌وچهارم بارداری