شما هم مثل من بهترین سرگرمیتون موبایله ؟

۹ پاسخ

نگووو که عذاب وجدانم میگیرم بابتش میگن خوب نیس زیادی کنارت باشه چشمامم درد گرفت من قبل بارداری همش بیرون بودم رانندگی و سرکار و... الان توی خونه برام عذاب اوره

من نه جایی رو دارم برم نه کسی میاد اگه گوشی نباشه مستقیم میریم تیمارستان😂😂😂

بله، اما اگه سرگرمی جذاب دیگه ای پیشنهاد بدن سعی میکنم اونو انجام بدم چون میدونم ضرره

نه .

زیاد نه ، میرم بیرون پیاده روی

بهترین که نه. تنها سرگرمیه. با معده اذیتی که من دارم و فقط میتونم رو تخت باشم

متاسفانه بله چون نه کسی هست بیادنه میتونم جای برم استراحتم🥲

بله

بعله🤭

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بلوبری مامان بلوبری هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی کوچولو💙 مامان نینی کوچولو💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری