سلام خانوما تو هفته من بتا ۱۰۰۰خوبه ؟؟؟

۵ پاسخ

شما ۷ هفته ای تقریبا با بتا ۱۰۰۰

منم روز ۳۰ پریود بتام ۱۰۰۰ بود بعد ۴۸ ساعت حدود ۲۰۰۰ شد
نمیدونم چرا اینقدر روحیاتم به هم ریخته اس عصبیم همش دلم میخواد گریه کنم

چرا اینقد ازمایش بتا میدید مگه باید تکرار کنیم؟

بعد ۲۴ ساعت تکرار کن اگه دوبرابر بشه اره

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلی مامان دخترم وتودلی هفته هشتم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفدهم بارداری