خداروشکر رفتم تو شش ماهگی😍😍خدایاشکرت💗

تصویر
۱۲ پاسخ

مبارک باشه عزیزم

وای ۶ ماهگی برای من مثل برق گذاشت
ولی واق ۵ ماهگی خیلی دیر گذشت
ولی این ۷ ماهگی هم فعلا خوب بود عالی نیست ولی خوب

منم دوروز پیش رفتم تو ۶😍

بسلامتی عزیزم ❤منم 8 روز دیگه میرم تو 6😇

منم 3 روز دیگه میرم
شما تکوناشو حس میکنی ؟؟؟

شما اشتراک گهواره رو دارین خوبه؟ارزش داره؟

من یه هفته از شما جلو ترم😅خدا کنه که زود بگذره ماه شیشم

۵ ماهتو پر کردی داری میری شیش
ایشالاه ب سلامتی نی نی تو بغل بگیر ی

مبارکه عزیزم کاشکی برای ماهم زود میگذشت

مبارکه گلم

ای جونم 😍

مبارکهههه جونم❤️🥰

سوال های مرتبط

مامان 🌹یکی یدونه🌹 مامان 🌹یکی یدونه🌹 ۱۱ ماهگی
مامان Kian💙karen مامان Kian💙karen روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین مامان هایلین روزهای ابتدایی تولد
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق💙 مامان فندوق💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری