منفیه یعنی جوابش

تصویر
۱۰ پاسخ

آره منفیع

بله عزیزم منفی

نوشته کوچیکترازده یعنی کمتراز۱۰

منفیه

عزیزم نوشته طبیعی>۱۰
مال تو توی محدوده ی طبیعی هست ینی کمتر از ۱۰

مثبته ،نه بنظر من لب مرز نیستی و کاملا مثبته پسفردا برو دوباره آز بده اگه بالای صد نشده بود

منفیه

زودرفتی آزمایش دادی ۲۴ساعت بعد دوباره برو مثبته ولی

چون ظاهرا نوشته کمتر از ۱۰
خب الان چند روز تاخیری؟

دقیقا لب مرزی

سوال های مرتبط

هانی هانی قصد بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری
مامان فندق مامان فندق قصد بارداری
مامان اِویتا🥹🌸 مامان اِویتا🥹🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه مامان پناه ۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین قصد بارداری