۲ پاسخ

عزیزم فک کنم واسه تحرکشونم دارو بده.شوهر منم تحرکش ۵۵ بود تا دارو خورد باردار شدم بعد دو ماه.یوقتایی مشکل از اسپرمه .اونوقت ما زنا همش دارو هورمونی میخوریم الکی

خوبه ولی مورفولوژی بالاتر بره بهترم هست ولی تعدادش و حرکت همه اینا خوب

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته ششم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته سی‌وششم بارداری
مامان یزدان💙 مامان یزدان💙 قصد بارداری
مامان پسرا مامان پسرا قصد بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته دهم بارداری
مامان گردو😍 مامان گردو😍 هفته سیزدهم بارداری
مامان فندق🫶 مامان فندق🫶 هفته هفتم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری