اصلا نگران نباش از همسر منم مورفو پایین بود ولی باردار شدم. مکمل اکتی اید فور من و فرتیل اید بگیر. ان شالله به زودی مامان میشی.
دکتر دارو میده اوکی میشه نگران نباش
مورفو پایینه فکنم باید بالای ۴ درصد باشع
تعداد زیاد بالا نیست ۳۷ ملیون
بدک نیست ولی بالای ۵۰ ملیون قوی حساب میشه
متاسفانه مورفو ۲ هست و پایینه
البته نگران نباش همسر منم همین بود باردار شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.