۴ پاسخ

اصلا نگران نباش از همسر منم مورفو پایین بود ولی باردار شدم. مکمل اکتی اید فور من و فرتیل اید بگیر. ان شالله به زودی مامان میشی.

دکتر دارو میده اوکی میشه نگران نباش

مورفو پایینه فکنم باید بالای ۴ درصد باشع
تعداد زیاد بالا نیست ۳۷ ملیون

بدک نیست ولی بالای ۵۰ ملیون قوی حساب میشه

متاسفانه مورفو ۲ هست و پایینه
البته نگران نباش همسر منم همین بود باردار شدم

سوال های مرتبط

منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری
مامان مهیار مامان مهیار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری