۵ پاسخ

شربت ویتامین C خارجی بخر بخور هم ویتامینه ترس نداره هم برا سرماخوردگی خوبه سعی کن بخور با دمنوش طبیعی کنی سینوس هاتو تمیز میکنه

وای منم سرما خورده بودم داشتم میمردم وایییییی بدن دردم خیلی شدید بود

شما از پزشکت بپرس سر خود نخور

مثلا فکر کنم سبزی کوهی خطرناکه

اصلا دارو سرخود نخور دکترم به من گف عسل سه ماهه اول نخور

نشاسته با شیر بجوشون بخور

هیچی نمیتونی بخوری مایعات زیاد بخور آبلیمو عسل بخور اب جوش بخور بانمک قرقره کن استامیوفن ساده میتونی بخوری

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان maedeh مامان maedeh هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان فسقلی مامان مامان فسقلی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری