طبق تایپک قبلی کی دوباره تبش چک کنم؟

۱ پاسخ

دکتر میگه
قب ل تب گرفتن
لباس سبک بپوشون
شیر بخوره
شرایط معمولی و بدون گریه
نیم ساعت بعدش تب بگیر
بالای ۳۷.۷ تب حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان محمد کیان👶 مامان محمد کیان👶 ۱۷ ماهگی
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی