قطره آ. د از چند روزگی دادین
و چقدر

۸ پاسخ

من یکم دیر دادم فکر کنم از ۶یا ۷ روزگی بود روزی یه قطره چکان اصولا باید بدیم اما من یکم کمتر از یه قطره چکان میدادم
اگه همون یه قطره چکان رو توی سه دفه در روز بدی بهتره چون نوزاد راحت بتونه حظم کنه

سلام عزیزم
ببخشید شما کدوم بیمارستات رایمان کردی؟ طبیعی بودی یا سزارین؟

از ۱۷روزگی

از روز سوم 25 قطره

از اول ندادم

ار ۱۳ روزگی ۲۵ قطره

۵ روزگی. روزی یک ‌سی‌سی

از روزی که بردمش واسه آزمایش تیرویید یعنی از ۵روزگی

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نورِ خونه🌜 مامان نورِ خونه🌜 ۲ ماهگی
مامان کیا و پسری مامان کیا و پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اِلسانا💝 مامان اِلسانا💝 روزهای ابتدایی تولد
مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 مامان ♥سیماواسرا🥰🤰 ۱ ماهگی