سلام آخرین سونو کی باید بدیم چند هفته

۳ پاسخ

من دیروز دادم
هفته ۳۷ هستم یعنی ۳۶ هفته و ۴ روزمه

۳۷ هفته دکترم گفته برم

سلام گلم باید هفته ی ۳۷ بری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی
مامان آرسام 💙 مامان آرسام 💙 ۵ ماهگی
مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 مامان آرس جوجه 💙🍒🐣 ۲ ماهگی