بچها اگه واکسن یکسالگی نزیم چی میشه

۴ پاسخ

من شکرخدا الحمدلله رب العالمین هیچ واکسنی برای پسرم نزدم🌿🙂

چرا نزنی

الان بحث سر چیه ما نفهمیدیم

بخون اینو

تصویر

سوال های مرتبط

مامان پندار مامان پندار ۲ سالگی
مامان کیان♡ مامان کیان♡ ۱ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی