۵ پاسخ

اگر قبلا پنوموکوک زده دوتا
اگر نه یکی

دختره من یدونه داشت

دوتا یه پای راست و یه دست راست

یدونه واکسن به دست میزنن
یه قطره خوراکی هم داره

دست پا

سوال های مرتبط

مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان کیان♡ مامان کیان♡ ۱ سالگی