۱۰ پاسخ

سبکه من قبلیا هم برای پسرم خوب بود جز ۴ ماهگی🤦🏻‍♀️ فاجعه بود تبش اصلا پایین نمیومد ۲روز کامل

سبکه

من بچم خیلی اذیت شد اصلا براش سبک نبود

سبکه
خبری از تب هم نیست یکم پاش درد میذاره استا بده اروم بشه

خیلی سبکه گلم

سبکه گلم

من امروز زدم خدا کنه سبک باشه هنوز تب نداره

راحت ترین واکسن

ماامروز رفتیم واکسن زدیم
دوتا بود یکی تو دست کی توپا گفتن سبک ترین واکسن یکسالگی

سبکه..

سوال های مرتبط

مامان کیان♡ مامان کیان♡ ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی