خانما واکسن یک‌سالگی پسرمو میخام بزنم چجوریه

۱۱ پاسخ

خیلی راحته

راحته نگران نباش حتی تب هم نداره

خیلی راحته فقط موقع واکسن زدن دردشون میاد گریه می‌کنن

عالی و سبک

پسرم هیچ تب و بی اشتهایی نداشت .فقط شب روز اول اورد بالا😐

خیلی راحت و سبکه

ب ما گفتن اصلا استامینوفن نمیخواد چون تب نداره
منم ندادم ولی عصر یهو بیقرار شد بدنش داغ شد دیگه بهش استا دادم هر۴ ساعت
ب شما هم اگر گفتن نده، شما بده محض اطمینان

سبک ترین واکسن اصلا تب نمیکنه

خیلی سبکه فقط دوهفته بعدش یکم علائم سرماخوردگی میده

خیلی سبک بود برای ما

سبک ترینه

سوال های مرتبط