اگه قلب جنین تشکیل نشه چه علائمی داره

۹ پاسخ

من فقط لکه بینی داشتم🥲هر سه روز یه بار بعدشم که 8هفته شدم یه صبح یک لکه قرمز دیدم دیگ ندیدم عصرش افتادم به خون ریزی رفتم دکتر که گفت متاسفانه قلبش تشکیل نشده و داره سقط میشه🥲

البته تشکیل نشدن قلبش بخاطر رعایت نکردن خودمم بود من اوایل نمیدونستم چه چیزای بخورم چه چیزای نخورم..
شاید 50درصدش خودم مقصر بودم
ایشالا که خدا نسیب هیچکس نکنه 😊

علائم نداره اما سونو برو من با اینکه قلب تشکیل شده اما بعد از یک هفته که باز سونو دادم ضربان کم شده بود و رشد نکرده و همچنان علائم خاصی ندارم به غیر از درد شبیه به پریود

الان برای شما دیگه باید تشکیل شده باشع

به این چیزا فکر نکن

منم این تجربه را داشتم اگه تشکیل نشده باشه تا ۱۰ هفته بدن سقطش میکنه

برو نگران نباش ویار داری ؟

الان برای شما تشکیل شده دیگه

هیچ علائمی نداره توی سونو مشخص میشه

هیچی

سوال های مرتبط

مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نوکه🎀 مامان نوکه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی