۱۰ پاسخ

عزیزم با چه نرم افزاری عکساتو میگیری افکت خاصی میزنی؟

به منم بگووو

ارهه بگو😁

اره بگو

چه رمانتیک .

آره حتما بگو

اره بگو🥰

بگو عزیزم

اررههه

بگو بگو😍

سوال های مرتبط

مامان طاها🐣 مامان طاها🐣 ۳ ماهگی
مامان hamin مامان hamin ۱۴ ماهگی
مامان elvin ❤️ مامان elvin ❤️ ۱ ماهگی