گل ختمی یه لیوان بخورم اشکال داره گرمیم رفته‌بالا

۵ پاسخ

‌اره ضرر داره میتونی هندونه بخوری خیار بخوری عناب

هندونه ای گوجه ای چیزی بخور حتما نباید عطاری باشه که

داروعطاری ممکنه یهویی بدنت یه واکنش دیگه نشون بده و ضرر داشته باشه

سعی کن محوری عزیزم دمنوش خوب نیست

نه گلم ایناتجربه ندارن که الکی هم میگن ضررداره من ازاولش عرق کاسنی وختمی ایناهم خوردم

خیار و عناب کاملا بی ضرر. می تونی از نت هم سرچ کنی. سعی کن چیزی بخوری که هیچ شکی برات نداشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ویهان 💙👼 مامان ویهان 💙👼 ۴ ماهگی
مامان دخترای گلم
💞 مامان دخترای گلم 💞 روزهای ابتدایی تولد