۵ پاسخ

واسه من پنج روز عقب ترع

خداروشکر رشدش خوبه

اره عزیزم

برای اینه ک ماشاالله رشدش خوبه

برا منم اینطوره طبق سونو انتی بهم گفت ۱۳هفته و ۶روزی
۲روز جلوتر از تاریخ پریودیم گفت😕😕

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آلاء مامان آلاء هفته بیست‌وهفتم بارداری