آیا اثری از دندون هست🥲

تصویر
۷ پاسخ

هنوز زوده 😊

پسر منم اینطوریه الان دوسه روز بی قراری ممکنه همین علایم داره میخوام برم براش ژل بگیرم رو لثهاش بمالم تا بهتر بشه مگم خوبه

نه بابا حالا خیلی مونده دختر من انقد باد کرده در حال ترکیدنه
ولی هنوز نزده بیرون
اون خطرو لثه اش دیگه نیست واسه دختر من

نه🫠🫠🫠

نه فک نکنم

نه اصلا

نه🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان karen مامان karen ۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۶ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان لِنا و لیانا مامان لِنا و لیانا ۱۷ ماهگی