خانما اثری از دندون هست؟

تصویر
۷ پاسخ

نه معمولا 8ماهگی دندون درمیارن بچه ها ولی دردشو از 6ماهگی میکشن

نه عزیزم

نه خبري نيس

سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره

خواهرزاده من الان ۹ ماهش هست فعلا دو تا داره ، از آخر هفت ماهگی در آورد دوتا مرواریدشو

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️




@melodi780

نه الان که خیلی زوده

سوال های مرتبط

مامان بادامک🍭دیارا🍭 مامان بادامک🍭دیارا🍭 ۸ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان اورهان مامان اورهان ۶ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۶ ماهگی
مامان کیانا مامان کیانا ۱ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان وروجکم🩶✨️ مامان وروجکم🩶✨️ ۱۴ ماهگی
مامان لِنا و لیانا مامان لِنا و لیانا ۱۷ ماهگی