سلام خانما قطره اهن ایروفیکس خوبه؟

۳ پاسخ

من شربتشوخریدم وزندادشم گفت تاس ماه میشه استفاده کرد
مزه توت فرنگی میده
یخچال نداشتم احساس میکنم بوی بدمیده

عالیه

من ندادم ولی شنیدم خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرطلا😎 مامان مامان پسرطلا😎 ۲ سالگی
مامان ارا مامان ارا ۲ سالگی
مامان 💜تاج سرم💜 مامان 💜تاج سرم💜 ۲ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۲ سالگی