سلام مامانا شیر خشک نان خوبه؟؟وزن دهیش؟؟

۲ پاسخ

واس دخترمن ک خوب بود

بستگی داره چی بیوفته به بچت پسراولی من اپتامیل میخورد ماشالله ۴ماهگیش ۷کیلو بود
دومی بیومیل میخورد خیلی چرب و خوشمزست اونم تپلی شد اولی بهش نان دادم خوب وزن نگرفت ولی بیومیل خوب بود براش

سوال های مرتبط